Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
ŠZ

V tom blogu jsou boží slova. Také tvrdím, že vše co člověk vynalezl dříve nebo později zneužil k ovládnutí druhých. Jsme sledováni o několik řádů důsledněji než za bolševika. Zatím je to jakoby kontrolováno, ale co se stane až začne vládnout nějaká bezskrupulózní parta? To samé je s počítači. Šíleně mě vytáčí, že po spuštění kompu si tento nejdřív vyřídí svoje věci (upgrade apod.) a pak teprve se věnuje mně. Navíc vůbec nevím, co vlastně tropí. A až přijde bezhotovostní společnost, to teprve bude mazec. Taky se může stát, že budu umírat hlady uprostřed blahobytu jen proto, že mě někdo administrativně odřízne od účtu.

0 0
možnosti
KS

Lidem v mém okolí je to srdečně jedno a jen díky tomu, že nemám facebook, jsem dost na okraji jejich zájmu. A to mi táhne na čtyřicet, takže žádný mileniál nejsem.

0 0
možnosti
DB

cokoliv a kdykoliv člověk něco vymyslel, bylo možné daný vynález VYUŽÍT anebo ZNEUŽÍT.....a od dob pazourku se na těchto dvou možnostech nic nezměnilo.......

2 0
možnosti
Foto

Částečně máte pravdu, ale "svet" se vymknul běžné kontrole, navíc "odbornici" tvrdí, že to jinak nejde. Jde to jinak, stačí být na tvůrce op. Systémů a provozovatele aplikaci stejně náročný jako na VW a jeho coudici motory. Pak se to začne rychle menit!

1 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS