Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Víte pane autore

kolik lidí se na tom antikomunismu dnes živí a veze v různých funkcích? Mnohým z nich se dobře dařilo i v té komunistické diktatuře a najednou se probudili.

No a vy jim tu hračku chcete vzít.

Neberte jim hračku, budou se zlobit!

0 0
možnosti
JP

Já bych to trochu opravil, jsem již pamětník. Na Hradě není komunista, ale bývalý člen komunistické strany - jen pár let v mladém věku. Ale zde na blogu se to komunisty a příznivci Putina jen hemží.

1 0
možnosti
Foto

Tak tak, matematika a fyzika či chemie jsou těžké předměty. Proto dnešní maturanti z těchto předmětů maturovat nechtějí. A podle toho to tu začíná vypadat.

0 0
možnosti
PK

Asi nejsou lidi a dovézt kandidáta- prezidenta je zatím přes čáru. Havel např. navrhoval Madleine. Švejnar také propadl. Zaujalo mě že na Pavla nechtěli dát "investoři" peníze. Připadal jim "suchý" ...

1 0
možnosti
Foto

Odkud chcete presidenty dovážet? Kteří investoři nechtěli dát Pavlovi peníze? On jich posbíral na kampaň málo?

0 0
možnosti
JR

J57a96n 16R24á19ž

5. 3. 2023 19:12

Napsal jste:

"Devátého března se ujímá funkce nový pan prezident. Prezident, který byl v mládí členem KSČ a nikomu nevadí.

Zdroj: https://napravnik.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=798954";

Nemáte pravdu, že to nikomu nevadí: To, že jsme měli více jak třicet let po převratu v konečném výběru jen dva kariérní nomenklaturní kariéristické komunisty mi vadí velice a jsem přesvědčen, že je nás mnohem víc!

Howgh!

8 5
možnosti
Foto

Vidíte, kdybyste kandidoval Vy, mohli jsme mít na hradě Ráže. ;-D

0 10
možnosti
  • Počet článků 67
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1810x
Jsem praktik, který poznal práci v montérkách, ve státní správě i na místě ředitele dvou výrobních závodů. Mým velkým koníčkem jsou jíž 25 let počítače, programy a sítě. Dokáži o počítačích hovořit kriticky a snad i jazykem, který je srozumitelný běžným uživatelům.

Prvního hackera jsem vypátral v roce 1999, prvního vykradače bankovních účtů přes internetová bankovnictví v roce 2002.

Seznam rubrik