Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

 0
Jste přihlášen jako


Toto opatření slouží jako ochrana proti webovým robotům.
Při zapnutém javaskriptu se pole vyplní automaticky.

Zbývá 2000 znaků nebo 10 odstavců.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

L29u45k76á80š 86M95u97s16i44l 1162714178937

To, že někteří soudci jsou nezávislí i na zdravém rozumu je fakt.

Ale na tom rozhodně nic nezmění ministryně Benešová a vláda ANO, to si buďte jistý, ti se už mockrát ukázali, že jim tento stav vyhovuje.

Jediná šance na změnu je veřejná kontrola soudců a vyvození odpovědnosti z jejich pochybení, jako to navrhují Piráti, na tom byl šlo nějak stavět.

Pokud to stavíte na tom, že nás spasí diktátorským vedením firmy osoba jako je Andrej Babiš, pak se zamyslete nad jeho morálním profilem a snad Vám dojde, že se to na 99,9% nestane!

0/0
13.6.2019 13:04

A98n38t27o64n16í43n 43K45o37u19n98o96v19s49k34ý 9118770378988

Já si umím představit, že ministryně udělá nějaké rozhodnutí, které se nebude líbit a bude se proti tomu demonstrovat.

Třeba jako je idiotské rozhodnutí Ústavního soudu, schvalujícím odmítnutí ruských turistů, když nepodepíší Krym.

Ale nechápu demonstrace proti ministryni už v době, kdy ani nebyla jmenována a tedy ani neměla šanci cokoliv udělat špatně.

Asi jako kdybych šel vynadat manželce, že to kuře k obědu připálila, když ho ještě ani nezačala dělat...

+7/0
19.5.2019 9:05

M82i55l48a42n 46Š31e68l25i49g38a 7801214203243

Vas pribeh je samozrejme smutny, jen nevim, jak do nej napasujete ministryni Benesovou. Zadne stihani tam neni, natoz jeho objednani (pricemz Hrad uz i tvrdi, ze zadna takova zprava neexistuje). Ani neni jasne, v cem by mela ministryne Benesova v tomto pripade pomoct. Naopak podezreni, ze byla dosazena proto, aby ovlivnila vyreseni kauzy Capi hnizdo (je blizka spolupracovnice premierova "partaka" - prezidenta, dva dny po nastupu zacala mluvit o zruseni vrchnich statnich zastupitelstvi), je vcelku logicke.

+4/0
17.5.2019 15:59

K62a15r79e56l 60K53o59ř92e82n 3854105483706

Pochybení tam určitě je, ale žádné objednání trestního stíháí tam teda nevidím...

+5/0
17.5.2019 6:17

K87a97r88e66l 20K15o93ř78e93n 3264825783326

*stíhání

0/0
17.5.2019 6:17

V68l21a73s29t87i80m27i85l 98H35a71l94a97š79t47a 4383958548580

Ani pochybení, jen jednostranný popis někoho, kdo si myslí, že podání "jen den" po termínu ještě klidně lze přijmout.

+1/0
17.5.2019 12:52
Foto

J60i31ř30í 54N60á40p91r53a98v18n68í35k 1848407774

Jednak jeden den po řešilo víc soudů. Byl tam problém jak se počítá víkend, svátky, datum odeslání a přijetí. To je drobnost proti tomu ostatnímu.

Pokud je někdo schopen a ochoten opakovaně spáchat rozsudek, který nadřízený označní jako rozsudek mimo zákon, který nic neřeší, tak je tam něco patně.

0/0
19.5.2019 7:38
Foto

J74i36ř33í 70N21á79p60r88a69v21n88í41k 1488207944

Jenže u soudu je jedno jestli to je trestní nebo civilní. Pokud soudce (soudci) je schopen jednat "kreativně" v civilním řízení, tak je toho schopen i v trestní věci.

+1/0
17.5.2019 16:18

P97e56t87r 85H33o72r18á89k 1539743369504

K tomu srovnání s lékaři. Někde jsem četl, že velký podíl diagnoz je nesprávně.

Tady také jeden článek k tomu. Takže bych doporučil brzdit.

https://www.tyden.cz/rubriky/zdravi/zdravi/dvanact-milionu-americanu-odchazi-od-lekare-se-spatnou-diagnozou_304475.html?showTab=nejnovejsi

0/0
16.5.2019 20:08

P34e41t98r 27H12o68r23á49k 1689623689304

Další třeba tady.

https://www.zdravotnickydenik.cz/2018/09/spravnou-diagnozu-u-nas-nema-polovina-pacientu-se-smrtelnou-ipf-pomoci-muze-nova-aplikace/

0/0
16.5.2019 20:10

P87e48t51r 69H65o89r28á12k 1229603969724

Tady další.

https://eurozpravy.cz/veda-a-technika/veda/252192-rocne-provedou-lekari-miliony-chybnych-diagnoz-pacienti-umiraji-zcela-zbytecne/

0/0
16.5.2019 20:12

P37e37t52r 91H51o63r25á79k 1679143339484

V británii i u nás jsou to desítky tisíc.

https://www.lidovky.cz/relax/zdravi/obrana-pred-chybou-lekare-zalob-za-nedbalost-pribyva.A170330_163250_ln-zdravi_ape

0/0
16.5.2019 20:14
Foto

J44i79r89k24a 45H51o81n58c86ů 2344274121838

Velmi smutné čtení.

+2/0
16.5.2019 20:04

L69a48d83i19s45l31a32v 28H48i29n39n41e84r 1964765215148

Lékař chybnou diagnozou (výkonem) poškodí jednoho člověka, soudce chybným rozhodnutím zasáhne často do životů několika lidí, mnohdy fatálněji.

+9/0
14.5.2019 21:54
Foto

T15o18m80á46š 45J26a54d48l22o97v24s55k90ý 5777503275738

Naprostý souhlas a držím Vám palce v boji o děti! Nikdy se nevzdávejte a ani nezatracujte střídavku, to je totiž dobrý lék proti maření rozhodnutí, nepředávání dětí a vymývání mozků.

+10/−1
14.5.2019 7:50

M48a79r55i41e 83C94h86m26e22l60a50ř93o16v19á 8965606197229

Karma.R^

+2/−1
14.5.2019 6:28
Foto

P22e95t75r 88K12u47b91í89č82e19k 5303343727473

Ani po přečtení článku ovšem stále nemám pocit, že by se u nás dalo objednat trestní stíhání. Nebo jsem četl špatně? Takže, v čem má ministryně Benešová vlastně pravdu?

+10/−11
13.5.2019 14:38

J62a43n 78R12á71ž 1349593764950

Například v tom, že čtyřstupňová soustava soudů jen komplikuje, prodražuje a znepřehledňuje systém, že praxe, kdy odvolací soudy nerozhodují, ale jen vrací kauzy k prvoinstančním soudům pro procesní chyby je špatná, že kárné soudy pracují v neprospěch posilování důvěry v justici, když tolerují nečinnost soudců nebo jejich neprofesionalitu , či opomíjejí zcela jasné opakované porušování pravidel pro vedení řízení před soudem některými soudci a v několika doložitelných případech i ignorování právního názoru odvolacího soudu, který jim pro závažné pochybení při rozhodování o vině v trestní věci, případ vrátil, čímž projednávaný případ svévolně prodlužují, prodražují a udržují strany občanskoprávního sporu nebo obviněné v trestních kauzách zbytečně a dlouhodobě v nejistotě.

Kdyby se Benešové podařilo nastartovat proces zásadních změn v justiční praxi, byla by to záslužná práce.

Nevěřte všemu, co o Benešové píše mainstream, často na objednávku justiční lobby, která si žádné změny nepřeje, neb ji současný bahenní rybníček soudnictví vyhovuje.

PS. Každý, kdo se ve své praxi s justičním systémem seznámil podrobně ví, že tvrzení o justiční mafii není daleko od pravdy.

+16/−4
13.5.2019 19:17

B50o58h98u42m87í71r 13Š17i45m92e27k 3401150614514

Ubereme stupeň na soudech, ubereme stupeň na zastupitelství, dosavadním státním zástupcům ukončíme jejich akční období a uděláme si to podle svého k očištění, koho budeme chtít! :-)

+5/−1
13.5.2019 21:01

V13i66l38é45m 13B95a43r13á39k 4266307679566

Těžko to vysvětlovat zaujatému. Již jsem to tam nepsal, ale nerespektování názoru nařízeného soudu je důvodem ke kárné žalobě.

1/2 lidí u soudu prohraje (v civilu) a odchází nespokojena a pocitem, že jde o spiknutí. Vy jste mezi nimi. A můžete vykřikovat co chcete. Dejte na www celý spis (spisy z vaší praxe), ať jde posoudit váhu vašich argumentů. Co?:-)

+1/0
14.5.2019 6:54
Foto

J62i81ř16í 49N86á46p98r91a61v88n91í57k 1938467274

Pane Baráku vyhýbal jsem se slovu spiknutí, ale budiž.

Pokud soudkyně opakovaně, OPAKOVANĚ vydá rozsudek, který nadřízený soud označí jako rozsudek mimo zákon, tak to je co?

Když nadřízený soud rozsudek mimo zákon opakovaně pouze zruší a neučiní další kroky, tak to je co?

Pokud předsedkyně OS konstatuje, že konkrétní soudkyně nemá chlapy ráda a neřeší takový přístup soudkyně, tak to je co?

Pokud to není spiknutí a spatné jednání , tak už mně napadá pouze inkluze v praxi.

+5/0
14.5.2019 7:19

V26i36l54é45m 13B73a50r30á31k 4926477609466

Povídačky naší Kačky. Měl být podána kárná žaloba a je plno procesních prostředků, jak se bránit. Pokud jste měl advokáta vola, tak nesete následky.

+3/−1
14.5.2019 8:08

J61a64n 38R57á55ž 1819483884400

Pane Baráku, pohyboval jsem se v systému dost dlouho, abych se cítil kompetentní se k němu vyjadřovat. Každý advokát, ale i soudný státní zástupce Vám potvrdí, že čtyřstupňový systém nemá žádný praktický význam pro výkon spravedlnosti a jen řízení neúměrně prodlužuje. Dále Vám každý advokát potvrdí, že se setkal se zaujatým soudcem a když se obrátil s dovoláním na odvolací soud ví, jak je pak obtížné zastupovat klienta v případě, že odvolací soud nerozhoduje, ale pro formální chyby kjen vrátí případ zpět stejnému soudci. Kárné řízení o kárné odpovědnosti soudců je velice složitá věc a málo kdy něco v zájmu procesních stran řeší. Kdo ji může podávat a kdo ji řeší si přečtěte v zák.č. 7/2002 Sb.

+5/−1
14.5.2019 10:39

J45a33n 64R74á15ž 1149733764550

překlep: .správně ... "obrátil s odvoláním na odvolací soud"

0/0
14.5.2019 10:45

V20i48l49é65m 22B98a92r23á20k 4596177659296

Argumenty advokátů jsou o ničem. Většinou svoji neschopnost a chyby maskují za teorie spiknutí.

Vy si přečtěte, že dovolání se nepodává k odvolacímu soudu. Procházíte ne 4 stupni, ale 2 stupni a potom nastupuje dovolání, jako mimořádný opravný prostředek. Jenže každý si myslí, že musí až k NS.

0/0
14.5.2019 15:51

B65o52h60u40m24í37r 36Š29i45m90e44k 3771470234104

Jenže, pane Ráži, měnit soudní soustavu s personálními změnami v době, kdy je premiér před soudním stíháním je krajně nepříčetné pro možnou negativní odezvu ve společnosti, kterou již dnes vnímáme na demonstracích jako foršus! Já jsem však malý pán, abych mohl komukoliv radit! :-)

+1/0
15.5.2019 16:32

V78l19a75d24i26m28í70r 14M35o23r25a71v45e55c 3878340783793

Otázkou je, zda všechno, o co paní Benešová jakoby usiluje není jenom zakrývací manévr, jak zmanipulovat a nechat vyšumět Babišovy kauzy.

+5/−1
14.5.2019 9:34
Foto

J37i66ř44í 18N61á52p43r61a28v82n28í13k 1738767314

V příběhu jsem zmínil plk. Martince a dal jsem popisoval zvláštní jednání soudkyň.

Podle mne je škoda, když se "slušňáci" dohadují mezi sebou kvůli slovickum a drobnostem jestli se jedná o trestní nebo civilní soud.

Lenoši, lajdaci, atd se mezi sebou vždy nějak dohodnou.

+1/0
16.5.2019 13:03

J55i98ř20í 80H97o89r15á48k 5344895355870

Pane Jiří, před 30ti lety jsem prožil podobnou anabázi. Matka si postavila hlavu a já neprorazil. Občas dostala pokutu, nebo jen domluvu a já tak po marném boji o dceru vlastně přišel. Až když dospěla, tak se mi sama přihlásila. Máme spolu báječný vztah, ale já neprožil ty krásné chvíle jejího dětství......škoda, dodnes jsem se s tím nevyrovnal.

+19/0
13.5.2019 13:10
Foto

J24i20ř56í 10N45á56p52r68a43v71n21í74k 1668617734

Pane Jiří, přeji Vám a Vaši dceři ať vám ten obnovený vztah vydrží.

+2/0
13.5.2019 22:18

V84i19l85é51m 93B22a97r68á34k 4416347679986

V prvé řadě jste si měl vzít advokáte, pokud jste jej měl, tak ho vyhodit a vzít jiného.

Na jednání se zápis nepodepisuje. Dal jste odvolání pozdě? Dal. Soudnictví je nejlépe fungující instituce.

+3/−15
13.5.2019 12:20

D39a76n38i69e37l 62M17a72g14n71u71s 4123385294777

;-D;-D;-D

+6/−1
13.5.2019 13:16
Foto

V86ě65r47a 68R33a33m52b73o49u80s49k45o29v97á 3585401200247

Proti nedodržení lhůty na odvolání není odvolání, to je jasné. Ale že mu někdo nedal podepsat něco, co neměl, tak za to bych ruku do ohně nedala.

+2/−1
13.5.2019 13:39
Foto

J27i10ř44í 42N44á45p95r33a21v76n45í80k 1798327194

no se lhůtou tam je (byl a řešilo se to) problém s počítáním dnů přes víkend a svátky. Podobně i datum odeslání a datum přijetí.

V každém případě. Kdy chce, tak hledá řešení. Kdo nechce hledá výmluvu.

0/0
13.5.2019 22:39

J68a48n 56R54á68ž 1299393164520

JAKO VTIP DOBRÉ;-D;-D

+1/−1
13.5.2019 19:18

V84i94l87é80m 67B36a83r73á22k 4716287159596

Kolik máte exekucí nebo odsezeno, že máte tento negativní názor?

A jak byste si to představoval? Lynč davu, hlasování na internetu.....?

0/0
14.5.2019 6:50

J86a31n 15R34á86ž 1369283624710

Jste opravdu takový hlupák nebo to jen úspěšně předstíráte?

0/0
14.5.2019 10:42
Foto

J44i67ř65í 96N87á89p91r62a69v58n79í14k 1368907594

Soudnictví je nejlépe fungující instituce??? Jsem rád, že právo nemá nic společného s jadernou fyzikou. Pokud by lidé z té, podle Vás, nejlépe funhgující instituce pracovali na blokové dozorně v JET /JEDukovany, tak byste i Vy v praxi viděl co to je katastrofa.

+3/0
13.5.2019 22:43

V10i45l39é19m 19B96a15r19á47k 4496437959676

A jak byste si to představoval? Lynč davu, hlasování na internetu.....?

Určitě mě nevystrašíte tímto naprosto nemístným přirovnáním. Hlavně že někdo zadkem vypnul celý blok. Tím chci říci, že vždy někdo udělá chybu.

Politiky (ale i veřejnost) nezajímá, jak justice skutečně funguje. Myslí si, že ji znají skrze divoké internetové diskuse exekuovaných voličů, historky svých různě (ne)schopných advokátů a rady „šíbrů“, kteří sami mají problémy v insolvencích nebo civilních či trestních věcech. Hlavně ale, nezávislí soudci představují jedinou autoritou, před kterou i politici musí sklonit hlavy. A to je pro ně naprosto nesnesitelné.

https://vilembarak.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=588226

0/0
14.5.2019 6:48
Foto

J47i24ř15í 28N25á66p42r25a46v98n69í86k 1858327784

Kdysi dávno, jako soudní znalec, ne jako účastník sporu jsem poznal, že mezi soudci je obrovský rozdíl.

Poznal jsem Pány ( a Damy) SOUDCE, také osoby, u kterých jsem nechápal jak mohli být jmenovani.

Zmínil jsem to i v článku. Především ti kvalitní soudci by měli najít sílu a odvahu dělat ve vlastních řadách pořádek.

Když dokáží lékaři zkritizovat a rozejít se s mizernym doktorem - lékařem, tak musí takovou schopnost najít i soudci. Pokud nenajdou, tak je možné, že jim ta pravidla určí někdo mimo justici.

+4/0
14.5.2019 7:31

V64i44l11é16m 26B78a42r37á35k 4826327629356

Jenže, ten malinký, zásadní problém je, že na tyto nálady voličů čekají politici, aby zatočili s celou justicí. Nebojte, že mezi sebou nevytlačují hlupáky.

Jenže je problém přílišného zasahování státu nebo neschopnosti Msp.

g) Měřítkem úspěšnosti, pracovitosti i odborné erudice soudce je počet rozsudků potvrzených odvolací instancí a rychlost řízení. Tato čísla, stejně jako počet gólů, nahrávek a asistencí v NHL nejde politicky „okecat“ a právě nejlepší soudci by měli postupovat vzhůru justičním systémem. Opět můžeme jenom spekulovat, proč nejsou ministerstvem spravedlnosti publikovány tyto údaje, resp. proč není zavedeno bodování?

Zdroj: https://vilembarak.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=588226

0/0
14.5.2019 8:12

J70a60r86o49s49l58a66v 12N20o65v97á17k 8753920676295

to ale blábol - spravedlniost není fotbal - nesmí tu rohodvat počty ani rychlost ale jen a jen kvalita .- což znamená spravedlě vedené porcesy.

tedy bez toho, že by soudce nepřipouštěl důlaz porušoval zákon, judikáty vyšších soudů nebo evropských umluv atd.

tohle všechno soudci denně dělají - omylný je každý la esystém bohužel neumožnuje tyto chyby trestat - právě dbes řeším dvě kauzy - v jedné spoud odmítl vyslechnout svědky obhajoby a ze rozporuplného svědectví žaloby přijal nesmyslný kompromis a v druhém případě mi dnes soud v HK odmítl žalobu poslanou z datovky prože neměla elektronický podpis - což už v roce 2011 judikoval a umožnil vs praha a 2017 i nejvyšší soud. V hradci ovšem ne poprvé absolutně ignorují nějaký zákonný stav.

Mám kauzu kolegy kterého podvedly tři podvodníci s falešnými směnkami a ačkoli soud konstatoval že směnky jsou falešné tak nejenže ignoroval povinnost začít stíhut podvodníky naopak uvalil exkuci na podvedenou obětť. kdo neviděl neuvěří - neexistuje zjevně zaneřádnější a neodpovědný stav než justice -

+4/0
14.5.2019 15:23

J91a19r48o19s29l86a68v 84N97o93v60á30k 8453720896885

omlouvám se za překlepy - píšu bez brýlí a houby vidím

+1/0
14.5.2019 15:24

V82i19l61é21m 38B19a98r45á81k 4306977429896

Měřítkem úspěšnosti je rychlost a úspěšnost u odvolacího soudu (to že mu to nevrací). Kdybyste četl.

Soud nemusí připustit svědky, když je to mimo věc.

Jestli bylo něco judikováno, tak se to napraví.

Jo se směnkami je potíž. Povinnost podat TO soud nemá. Co jste dělal vy a proč je nepodal?

Exekuci nařizuje jiný soud než nalézací a opět, asi ta obrana byla chabá. Nevím co jste, ale jsou to právní zkazky.

0/0
14.5.2019 15:59

J49a27n 70H66u44r67k63a 7400536856607

mě u klienta napsal ÚS že každýobčan je povinen si denně obvolávat všechny soudy na planetě jestli proti němu není někde něco cosi vedeno a když tak nečiní může si za uplynutí lhůty i termínu neúčastnosti pouze a pouze sám...!!! a ES se přidal !!! vše co jsem studoval se mi od základu obrátilo...myslím víru v soud

0/0
12.6.2019 17:40

D41a10n 80R64o59z71s50í88v30a35l 3270852190584

Karma. R^

+8/0
13.5.2019 7:53

V66l80a79d39i19s82l14a47v 86S65v14o20b13o74d16a 7540315295789

Ano dějí se takové věci. Člověk není neomylný a není dokonalý. Ale Benešová měla už víc příležitostí to změnit a nezměnila to. A ČSSD, jejímž předsedou byl M. Zeman, to taktéž mohla změnit. Nezměnila to. Naopak tomu napomohla.

+12/−3
13.5.2019 7:42

I18v34a76n 77M98a63r27e70k 6354908102

Karma. R^

+3/−1
12.5.2019 21:39
Foto

N29a91ď52a 79D34u18b95c58o72v56á 7505570954425

Možná máte pravdu...

+1/−3
12.5.2019 21:16

B77o92h67u39m85í55r 29Š71i63m89e78k 3581550134604

Rv

V této věci Vám Benešová určitě nepomůže!

Ale protestující mají strach, že Benešová umožní Babišovi beztrestnost!

:-)

+12/−12
12.5.2019 20:50

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz