Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JH

J91i54ř67í 42H63o43r34á93k

13. 5. 2019 13:10

Pane Jiří, před 30ti lety jsem prožil podobnou anabázi. Matka si postavila hlavu a já neprorazil. Občas dostala pokutu, nebo jen domluvu a já tak po marném boji o dceru vlastně přišel. Až když dospěla, tak se mi sama přihlásila. Máme spolu báječný vztah, ale já neprožil ty krásné chvíle jejího dětství......škoda, dodnes jsem se s tím nevyrovnal.

19 0
možnosti
Foto

Pane Jiří, přeji Vám a Vaši dceři ať vám ten obnovený vztah vydrží.

2 0
možnosti
VB

V prvé řadě jste si měl vzít advokáte, pokud jste jej měl, tak ho vyhodit a vzít jiného.

Na jednání se zápis nepodepisuje. Dal jste odvolání pozdě? Dal. Soudnictví je nejlépe fungující instituce.

3 15
možnosti
VS

Ano dějí se takové věci. Člověk není neomylný a není dokonalý. Ale Benešová měla už víc příležitostí to změnit a nezměnila to. A ČSSD, jejímž předsedou byl M. Zeman, to taktéž mohla změnit. Nezměnila to. Naopak tomu napomohla.

12 3
možnosti
ND

Možná máte pravdu...

1 3
možnosti

Rv

V této věci Vám Benešová určitě nepomůže!

Ale protestující mají strach, že Benešová umožní Babišovi beztrestnost!

:-)

12 12
možnosti
ZD

Protestující slyší trávu růst a podle toho co vidím a slyším je protestujícím vesměs jedno proč jsou v ulicích. Již z pradávných časů máme moudro, že strom se má posuzovat podle plodů. Na ulici se má jít protestovat proti konkrétním věcem. Na strach jsou odborníci a medikamenty.

6 5
možnosti
SN

:-)......Obdivuji Vaši trpělivost! NEpostižitelní, výborně placení soudci. R^

12 0
možnosti
PK

No, právní stát, nelehké čteníR^

12 0
možnosti
JP

Karma. Tomu se nechce ani věřit.

15 0
možnosti
  • Počet článků 67
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1810x
Jsem praktik, který poznal práci v montérkách, ve státní správě i na místě ředitele dvou výrobních závodů. Mým velkým koníčkem jsou jíž 25 let počítače, programy a sítě. Dokáži o počítačích hovořit kriticky a snad i jazykem, který je srozumitelný běžným uživatelům.

Prvního hackera jsem vypátral v roce 1999, prvního vykradače bankovních účtů přes internetová bankovnictví v roce 2002.

Seznam rubrik